شیر برداشت ستاره ای در دستگاه های تصفیه آب خانگی شور لایف

شیر برداشت ستاره ای در دستگاه های تصفیه آب خانگی شور لایف

دستگاه های تصفیه آب خانگی شور لایف یکی از سیستم های تصفیه آب پر فروش و با کیفیت هستند که می توان از آنها در منازل برای تهیه آب شرب کاملا سالم و پاک استفاده کرد.

آب تصفیه شده کاملا نرم است و نباید به هیچ عنوان با آب شهری مخلوط شود، زیرا کیفیت خود را از دست داده و مجددا بسیاری از املاح مضر درون لوله را در خود حل می کند.

به همین دلیل از شیر برداشت جداگانه ای برای مصرف آب تصفیه شده استفاده می کنند.

شیرهای برداشت انواع مختلفی دارند و از نظر ظاهری در مدل های مختلف ارائه می شوند، شیر برداشت ستاره ای یکی از انواع رایج شیر برداشت است که فلکه آن به صورت چهار پر یا سه پر ساخته می شود.

تنها می توان با چرخش یک دور آن مسیر ورود و خروج آب از شیر را کنترل کرد. فلکه ستاره ای به شیر برداشت ظاهری بسیار زیبا می دهد و نصب آن بر روی سینک ظرفشویی می تواند ظاهری مناسب به آشپزخانه نیز بدهد.

شیرهای برداشت ستاره ای از جنس استیل و کروم ساخته می شوند و ترکیب آلیاژهای مختلف با کیفیت باعث می شود تا این شیرها علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت مناسبی نیز داشته باشند.

البته وجود برخی از آلیاژها مانند سرب باعث می شود تا این شیرها با افت کیفیت مواجه شوند.

شیر برداشت تصفیه آب به لحاظ رنگ در دو نوع نقره ای و طلایی و یا ترکیبی از هر دو طراحی می شود.

البته در کیفیت شیرهای برداشت طلایی باید بیشتر توجه داشته باشید، زیرا ممکن است رنگ شیر پس از مدتی کنده شود.

شیرهای برداشت ستاره ای به لحاظ ساختار با سایر شیرها مشابه هستند و تنها تفاوتی که بین آن با سایر شیرهای تصفیه است، نوع فلکه و نوع بدنه اصلی آن است.

شیر برداشت ستاره ای در دستگاه های تصفیه آب خانگی شور لایف

شیر برداشت ستاره ای در دستگاه های تصفیه آب خانگی شور لایف

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *